söndag 21 mars 2010

Shoppingdag




I det härliga vårvädret lockades vi ut på stan för en hel dag med fantastisk shopping. Dotter, +dotter och barnbarn. Garderoben för mitt (snart 2-åriga) barnbarn har krympt i takt med att hon växt =) Idag hade jag tur och fyndade i princip en hel garderob till henne. Allt dessutom på samma affär. Klänningen på bilden och den lilla boleron ingår, till detta ett par ljust lavendelfärgade tights. Förutom detta så inhandlades ytterligare en klänning i svart sammet,svarta silverglittriga tunna tights till, en kort jeanskjol med svart spets nedtill och tillhörande vit top med katt som har glittrande bling-bling krona på huvudet och texten queen of rock, svarta tights till detta. Ett par knalligt rosa glittertights och likadan top som föregående i rosa men då med hund med bling-bling krona. Mjuka sköna jeans med smocksydda muddar nedtill, modernt pösiga och en cerisfärgad bomullstunika med broderier. Vi hittade också två söta pyjamasar. Ett fynd gjorde jag också till mig själv, pösiga mjuka jeans med dragsko längst ned - sådana som jag älskar. Vi hann även med en storfika på café Törners, vår lilla stads bästa fik. Nu kan jag sova gott. Jag har även expanderat min farm idag =)

1 kommentar: